NADAHNUĆE ZAJEDNIČKOG VJEŽBANJA

Kao naš član imate slobodan pristup širokom izboru grupnih treninga. Naši su programi najpopularniji na tržištu i služe nam kao temelj kojeg konstantno nadopunjujemo novim inspirativnim metodama treniranja. Doista vjerujemo kako nadahnuti ljudi ostvaruju svoje ciljeve. Ako se možete zabaviti i pri tome doći u formu na pravom ste putu prema zdravijem stilu života. Pružajući vam kontinuirani poticaj pomoći ćemo vam da taj stil života i zadržite.

SVATKO SE MOŽE PRIDRUŽITI

 

Želja nam je da vam omogućimo sudjelovanje u svim programima bez obzira na vaše iskustvo. Naši instruktori imaju na umu da svaki sudionik određuje svoj tempo kojim želi vježbati. Ukoliko vam se neke vježbe ne čine poznatima, zapamtite kako se kontinuiranim vježbanjem dolazi do savršenstva. Idući puta biti će vam lakše.

Naši grupni treninzi podijeljeni su u tri kategorije. To će vam pomoći da pronađete one koje već volite, ali i da se upoznate s ostalima koje još niste otkrili.

MIND
Flexibility & Strength

WORK
Pulse & Cardio

MOVE
Dance & Coordination

POWER YOGA

OPĆI OPIS:

Power Yoga opisuje snažan pristup stilu joge zvan Vinayasa. Riječ "Power" govori o intenzitetu kojeg uključuje ova vrsta yoge. Većina vježbi Power Yoge je po uzoru na stil Ashtaga.  Stil Power Yoga koristi Ashtaga Vinayasa pozicije. Vinayasa pozicije su pozicije osnovnog oblika yoge. Za razliku od drugih oblika yoge, Power Yoga ne slijedi određeni koncept. To znači da se satovi Power Yoge mogu razlikovati jedan od drugoga (zajednički im je fokus na snagu i fleksibilnost). Ova raznolikost je glavna razlika između ovog i drugih oblika Yoge.
Power Yoga pomaže pri povećanju snage i fleksibilnosti. Ona također pomaže u povećanju otpornosti. Razni položaji unutar satova Power Yoge čine ju fizičkim, mentalnim i emocionalnim izazovom. Vježbe su osmišljene kako bi jačale i razvijale cijelo tijelo. One pomažu sagorijevanju kalorija, ubrzanju metabolizma i povećanju mišićne mase.
Dakle, Power Yoga satovi su namijenjeni onima koji su već u dobroj kondiciji i vole vježbati, a žele i minimalni pomak u vježbanju.


POZITIVNI UTJECAJI POWER YOGE

  • Povećanje snage
  • Povećanje fleksibilnosti
  • Povećanje otpornosti
  • Ubrzanje metabolizma
  • Sagorijevanje velikog broja kalorija
  • Poboljšanje mišićnog tkiva
  • Meditacija
  • Raznolikost

PILATES

OPĆI OPIS:

Pilates čine  inovativne vježbe pri čijem izvođenju koristimo strunjaču i ostalu opremu. Ove vrste vježbi razvijene su nakon koncepata Josepha Pilatesa, izvedenih prije više od 70 godina.
Pilates metoda osmišljena je za povećanje snage i gipkosti tijela. Sastoji se od vježbi za poboljšanje fleksibilnosti, ali i snage, izdržljivosti, koordinacije nogu te jačanje trbušnih mišića, mišića ruku i leđa. Pilates se uglavnom fokusira na držanje tijela, posebno u središnjem području, uključujući abdomen, zdjelicu i kralježnicu.
Metoda stavlja naglasak na povećanje kapaciteta pluća i cirkulaciju kroz disanje. Poboljšava držanje tijela, ravnotežu i gustoću kostiju.


POZITIVNI UTJECAJ PILATESA

  • Povećanje snage
  • Povećanje fleksibilnosti tijela
  • Razvoj koordinacije nogu
  • Poboljšanje trbušnih mišića
  • Držanje tijela
  • Razvoj muskulature kralježnice
  • Trenira vaše ruke i leđa
  • Povećanje kapaciteta pluća i cirkulacije krvi

BOOTY EXPRESS®

OPĆI OPIS:

Booty Express je jedan od najnovijih inovacija World Class-a. Ovaj koncept grupnog fitnessa traje 30 minuta, uz fokus na oblikovanje čvrste stražnjice i mišića nogu. Dakle, dame ukoliko provodite dosta vremena sjedeći na stolici, za stolom ili u automobilu, ovo rješenje za vas!
To je posve izvorni koncept osmišljen od strane Oscara Nilssona i Cecilije, jednih od najpoznatijih stručnjaka za fitness u Švedskoj. Ovaj koncept uključuje standard najnovijih trendova u fitnessu poznatih kao funkcionalni trening. Sadrži vježbe koje poboljšavaju snagu, koordinaciju, ravnotežu, izdržljivost i fleksibilnost. Cilj je uključiti pokrete koji su slični onima koje izvodimo u svakodnevnom životu ili sportu.
Kad sudjelujete satu Booty Expressa, možete očekivati ​​znoj, toniranje mišića, trening ravnoteže i stabilnosti, ugodnu glazbu i zabavu. Za najbolje rezultate, preporučujemo vam da prisustvujete na jednom ili dva sata tjedno, uzimajući u obzir vrstu i razinu ostalih treninga koje radite. Kao i sve drugo u životu, pretjerivanja rijetko daju rezultate. Stoga, pohađanje Booty Express sata pet puta tjedno može polučiti negativnim rezultatima kao što su neravnoteža i bol u mišićima.
POZITIVAN UTJECAJ BOOTY EXPRESSA

  • Učvršćuje stražnjicu i mišiće nogu
  • Poboljšava koordinaciju i osjećaj za ravnotežu
  • Razvoj snage i fleksibilnosti
  • Tonus mišića
  • Vrlo zabavan trening

CYCLING

OPĆI OPIS:

Tijekom ovog treninga doživjet ćete osnovne tehnike dvoranskog biciklizma. Ne treba puno iskustva, ali savjetujemo vam da sudjelujete barem na jednom intro, odnosno pokaznom Cycling satu. 
Cycling se preporučuje za sve razine vježbanja. Otkucaj srca je 65-90%.
Tijekom dvoranskog biciklizma nema kompliciranih pokreta, tehnike ili koreografije. To je sat koji ima manji utjecaj na deformaciju koljena, kukova i skočnih zglobova od ostalih kardio vježbi. Uz sve to, satovi su zabavni i u njima, osim što uživamo, imamo osjećaj da vrijeme prolazi mnogo brže. 
To je idealna aktivnost za poboljšanje kardiovaskularnog sustava. Srca i pluća su oni koji čine kardiovaskularni sustav, a što više vježbamo, poboljšavamo njihovu ulogu. Cycling poboljšava protok krvi kroz tijelo i ubrzava distribuciju kisika u tijelu. To može dovesti do smanjenja kolesterola i bržeg sagorijevanja masti.
Također, povećava potrošnju kalorija i ubrzava metabolizam, time čineći idealnu vježbu za gubljenje težine. Tijekom treninga, broj otkucaja srca povećava se za oko 80%, što je izvrsno kada govorimo o sagorijevanju kalorija. Uz sve to, uključivanjem mišića ramena, kukova i trupa, poboljšavamo liniju tijela i držanje.
Dvoranski biciklizam pridonosi i jačanju mišića nogu.


POZITIVAN UTJECAJ CYCLINGA

  • Visoka razina sagorenih kalorija
  • Manje štetni utjecaj na koljena, kukove i zglobove od ostalih kardio aktivnosti
  • Razvoj kardiovaskularnog sustava (srce i pluća)
  • Poboljšava cirkulaciju krvi kroz tijelo
  • Odličan način za gubljenje težine
  • Izdužuje mišiće i ligamente nogu
  • Vrlo ugodan i zabavan način za postizanje kondicije

ARM EXPRESS

OPĆI OPIS:

Arm x je trening čije vježbe utječu na razvoj mišića ruku, ramenog pojasa i leđa. Tijekom treninga se koriste jednoručni utezi i za pojedine vježbe šipka sa dodatnim opterećenjem. Trening je donekle koreografiran, što znači da se svi treneri moraju držati istog principa (svaka pjesma za pojedinu mišićnu skupinu), ali broj ponavljanja unutar vježbe individualno bira svaki trener. Trening se izvodi uz muziku. Ovaj trening preporučamo svim dobnim skupinama i ljudima različite fizičke pripremljenosti, posebno klijentima koji žele ojačati ruke, ramena i leđa. Iznimka su osobe sa ozljedama navedene regije.

POZITIVAN UTJECAJ BOOTY EXPRESSA

  • Razvoj mišića ruku i ramenog pojasa
  • Rezultati vidljivi u kratkom periodu
  • Razvoj mišićne snage
  • Tonus mišića

POWER PUMP

OPĆI OPIS:

World Class će vam pružiti novi alat za oblikovanje vašeg tijela: Pump. Revolucionarni novi koncept aerobike koji ima mnogo sljedbenika u Zapadnoj Europi.
Power Pump je aerobik sat prilagođen i muškarcima i ženama, naprednim i početnim vježbačima te onima koji nisu vješti u plesu. Iako se pokreti izvode uz glazbu, program je lako dostupan i onima koji nemaju jako dobru koordinaciju i ambicije da budu sljedeći Fred Astaire i Ginger Rogers. Koreografija, pokreti i glazba su gotovo isti na svakom satu. Iako naizgled statičan trening, njegova prednost je što sudionicima može ponuditi to da nakon nekoliko sati nauče vježbe i tako kasnije budu u mogućnosti usredotočiti se na glazbu i točnost pokreta.
Pump je vrijeme izdržljivosti, snage i tonusa, velikog broja ponavljanja, čineći dobar  trening sagorijevanja masnoća. Sat počinje vježbanjem velikih grupa mišića, a zatim prelazi na manje skupine. Tijekom sata koristi se šipka, step klupica, bučice, slobodni utezi i strunjača. Pump je kao  "Lift it", ali je intenzivniji, a rezultati su vidljivi u kratkom vremenu.
POZITIVAN UTJECAJ PUMPA

  • Trening izdržljivosti
  • Trenira i velike i male skupine mišića
  • Rezultati vidljivi u kratkom periodu
  • Razvoj mišićne snage
  • Tonus mišića
  • Izvrstan za sagorijevanje masti

CORE EXPRESS

OPĆI OPIS:

Vježbe koje izvodimo tijekom Core Express sata imaju fokus na centralni dio tijela, tzv. jezgru. Jezgru tijela čine trbuh, leđa i centar stabilnosti. Ovo je koncept World Class-a, a jedan sat Core Expressa uključuje 30 minuta treninga. Tijekom treninga mogu se koristiti i dodatni rekviziti.
Core Express uključuje i neke vježbe za leđa čijim prakticiranjem postižemo rezultate koje možemo osjetiti prilikom izvođenja svakodnevnih aktivnosti. Ravnoteža je još jedan aspekt na koji se stavlja naglasak, a koji nam daje bolju kontrolu nad tijelom. To je koreografirani program koji nam omogućuje vidljivi napredak kroz treninge.


POZITIVAN UTJECAJ CORE EXPRESSA

  • Razvoj trbušnih i leđnih mišića
  • Razvoj stabilnosti
  • Razvoj ravnoteže

DANCE

OPĆI OPIS:

Plesni trening u kojem aktiviramo cijelo tijelo. Trening, koreografiju osmišljava trener. Također trener bira muziku koju će koristiti na satu. Kako je ovo aerobni tip treninga posebno utječe na razvoj funkcionalnih sposobnosti i samim time na smanjenje potkožnog masnog tkiva. Osim što ćete ovim treningom oblikovati tijelo, uz glazbu i ples sa sata ćete izaći puni pozitivne energije i elana za ostale životne obveze. Preporučujemo dance svim dobnim skupinama.

POZITIVAN UTJECAJ BOOTY EXPRESSA

  • Učinkoviti kardio trening
  • Slabo opterećenje zglobova i ligamenata
  • Razvija mišiće nogu
  • Jača tetive i ligamente

STEP

OPĆI OPIS:

Milijuni ljudi diljem svijeta treniraju Step aerobiku. To je siguran način za učinkovitu kardio vježbu koja ne zahtijeva složenu opremu: samo step klupicu i pod.
Prednost Step aerobike je u tome što previše ne opterećuje zglobove i ligamente i ne zahtijeva izvanrednu koordinacijsku sposobnost ili posebno kondicijsko stanje. Prije nego započnete s ovom vrstom aktivnosti, važno je razumjeti ono što ta aktivnost uključuje, koje su implikacije i prednosti. Važno je imati odgovarajuću odjeću i dobre tenisice s laganim potplatom koji podržava luk i vrši amortizaciju pri dodiru stopala s podlogom. Kao što je rečeno, glavna prednost leži u učinkovitosti treninga, sprovedenom kroz penjanja i silaženja na i sa step klupice. Prilikom izvođenja tih vježbi uključujemo velike grupe mišića nogu. Time jačamo tetive i ligamente.


POZITIVAN UTJECAJ STEP AEROBIKE

  • Učinkoviti kardio trening
  • Slabo opterećenje zglobova i ligamenata
  • Razvija mišiće nogu
  • Jača tetive i ligamente

MIND
Flexibility & Strength

WORK
Pulse & Cardio

MOVE
Dance & Coordination